Hopp til hovedinnholdet

Hodepine og hoste

Jente 20 år
 

Spørsmål

Hei! Jeg begynte på rinexin fordi jeg skal ut å fly, hadde tett overganger og væske i øret, derfor disse. Jeg startet med å ta de for en uke siden og tok tre tabletter før jeg ble skikkelig dårlig. Vondt i hodet, hoster og helt tett nese. Begynte også å merke feberen, men har ikke tatt temparaturen da jeg ikke har sånn måleting. Idag når jeg våkna hadde jeg vondt i hodet så tok Ibux, og hostesaft pga hosta. Da ble jeg plutselig superkvalm etter å ha tatt den ibuxen. Så det jeg lurer på er hva kan være årsaken til at jeg har vondt i hodet en uke i strekk eller at jeg ble så dårlig av de tablettene.

 

Svar
Hei jente,
 
jeg er ganske sikker på at du har fått en forkjølelse, en virusinfeksjon. Dette kan forklare din hodepine, hoste og tett nese, samt følelse av å ha feber. Det kommer til å gå over av seg selv etter noen dager.
 
Hilsen legen




 
Fikk du svar på det du lurte på?

Kommentarer fra brukere Kommentarer


Du må fylle inn både navn og tekst for å sende inn skjemaet.

Legg inn en melding!

Obs! Ung.no svarer IKKE på spørsmål i kommentarfeltet. Send inn spørsmål på ung.no/oss

(Kommentaren blir synlig ved redaksjonens godkjenning. HTML-tagger fjernes)

Spørsmål og svar som ligner


Tilbake til spørsmål og svar om Kropp og helse
Tilbake til spørsmål og svar
Les artikler om kropp og helse